Am văzut

Sunt mai mult ca sigură că niciunul dintre voi nu a fost scutit de a avea la un moment dat, în lista de prieteni de pe facebook, disperați după atenție și sunt mai mult că sigură că asta nu s-a întâmplat doar o dată.Hai să spunem că peste asta putem să trecem, că până la urmă, nu e așa mare lucru, fiecare are defectele lui, nu?Dar ce facem atunci când acești oameni sunt și ipocriți?De ce trebuie să ne (mai bine zis, „se”) mintă?Cu ce folos…?

După atâtea întrebări, voi veni și cu un caz concret.Acum câteva săptămâni, un copilaș care învață în liceul meu m-a adăugat în lista lui de prieteni.Mi-am spus că nu ar fi o problemă să-i accept cererea de prietenie, până la urmă îl cunoșteam.În doar câteva zile, m-a dus în pragul disperării.Adună toate clișeele posibile de pe net, le postează și de parcă asta nu ar fi de ajuns, mai și cere „laic și comm”.Am trecut și peste asta (da, știu, răbdare de fier,huh?).Mi-am spus că așa este el, că nu este el vinovat că a fost printre primii oameni prezenți când s-a împărțit prostia.A ținut-o cu porcăriile astea până astăzi.S-a legat de fel de fel de subiecte, dar cel mai des întâlnit în postările sale minunate este, evident, dragostea.Doar suntem experți în dragoste, nu-i așa?

Să spunem că și peste asta aș fi putut să trec.Să spunem…Dar ce te faci atunci când specimenul postează ceva legat de faimă pe net, când ajunge să-i critice pe cei care i se aseamănă?Eu am avut răspunsul : l-am șters din lista de prieteni, puteam să o fac de la bun început, dar ați văzut și voi cum au stat lucrurile.
Această povestioară nu încearcă neapărat să critice acest tip de oameni, dar să nu vă imaginați că spunând asta vreau să îi apăr, sau invers.Ideea e că toată această „faimă” în mediul ăsta nu valorează nimic în realitate.Degeaba stai ore în șir pe net pentru a-ți găsi fel de fel de zicale și citate din toți clasicii lumii, dacă uiți să fii tu însuți.Toate astea sunt în van și la fel va fi și viața ta.După cum am spus și mai sus, chiar nu încerc să critic pe nimeni și nici nu mă dau rotundă pe aici, dar cred că ar fi timpul să ne trezim.
Trăiți într-un fel care să vă facă vouă plăcere, nu mai căutați aprecierile celorlalți, nu vă sunt de niciun folos, nu mai încercați să le faceți tuturor pe plac, oricum nu veți reuși, nu vă risipiți timpul astfel.

Un singur cuvânt: TRĂIȚI!

Autor: αναρχία

Din când în când, mai spun și lucruri bune. ^_^

2 gânduri despre „Am văzut”

Lasă un răspuns

