Fie ca

Se pare că și acest an s-a dus.Cel mai greu este să trecem peste această zi.Ne gândim doar la ce nu am făcut, la ce am fi vrut să facem și nu am reușit, la ce ne dorim pentru viitorul an, dar uităm că oricât de rău a fost, am avut parte și de clipe frumoase.Ideal ar fi să reușim să ne focusam pe ele și să ne gândim la cum am putea avea parte din nou de acele clipe, chiar dacă mai avem și planuri serioase.Sper că anul vostru a fost mult mai bun decât al meu, iar dacă nu a fost, măcar următorul să încerce să îndeplinească condiția pusă.

Astăzi mi-am închis telefonul.Asta este tradiția mea cu ocazia oricărei sărbători.Dis de dimineață, îl închid, îl uit, îl arunc într-un loc din care să nu-mi atragă atenția și îmi văd de treburile mele.M-am săturat de „Fie ca[…]”.E plăcut să primești câte un gând bun de la cunoscuți, dar de cele mai multe ori, e singura dată când se deranjează să îți scrie.În opinia mea, treabă asta e foarte enervantă.Dacă nu îți pasă de mine deloc, nu te mai obosi să îmi scrii.Până la urmă nu îți pasă, nu-i așa?De ce îți irosești timpul cu mine, în această zi importantă, de ce nu sărbătorești împreună cu cei la care ții?Dacă și tu, cel care citești trimiți mesaje d’astea, încearcă să-ți răspunzi la întrebări, iar dacă răspunsurile sunt suficient de concludente, lasă-mi un comentariu și lămurește-mă, să nu mai treacă încă un an în care mintea mea să zacă în beznă.Revenind la ideea de mai sus, cred că mai bine ne-am fi alături unii altora atunci când contează, că nu încălzește pe nimeni mesajul vostru.Serios acum, chiar nu ne este de niciun folos.Nu mai fiți falși, nu avem nevoie de asta.Dacă vreți să ne fiți alături, faceți-o în mod direct, nu prin intermediul tehnologiei, astfel fiind de-a dreptul deranjant.

Ca să nu fiu înțeleasă greșit, toată mustrarea asta este pentru cei care uită că pot să facă toate aceste lucruri fără să se folosească de intermediari, nu și pentru cei care nu au alte alternative datorită distanței, problemelor de sănătate, etc.

Autor: αναρχία

Din când în când, mai spun și lucruri bune. ^_^

Lasă un comentariu